אמנת שירות

HONESTY – מחויבים ליושרה מקצועית

"בבואי לבחור שם לסוכנות הביטוח, רציתי שהשם ישקף את המהות המקצועית העומדת מאחורי הפעילות העסקית שלנו, ולכן בחרתי בשם HONESTY ( כנות ), שם זה מעיד יותר מהכול על האופן בו אני בוחר לנהל את הסוכנות, ואת קבלת ההחלטות עבור מבוטחינו. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את אמנת השירות המובטחת לכל אחד ואחת מלקוחותינו"

שלכם, צבי קידר מנכ"ל.

אמנת שירות

  • אנחנו ב-HONESTY מחויבים למתן שירות מקצועי ואובייקטיבי לכל אחד ואחת מלקוחותינו לאורך כל הדרך.
  • אנחנו ב-HONESTY מחויבים לפעול למען לקוחותינו בהתאם לכל החוקים המונהגים בישראל בתחומי הביטוח והפיננסים.
  • אנחנו ב-HONESTY מחויבים להעמיד לרשות כל אחד ואחת מלקוחותינו את שירותי הייעוץ וההכוונה המקצועיים ביותר בכל רגע נתון.
  • אנחנו ב-HONESTY מחויבים לחשוף בפני לקוחותינו את כל הנתונים הביטוחיים והפיננסיים הרלוונטיים לגביהם בכל נקודת זמן.
  • אנחנו ב-HONESTY מחויבים להגן על מלוא האינטרסים של לקוחותינו בכל ניהול תביעה אותה אנו מנהלים בעבורכם אל מול חברות הביטוח השונות.
  • אנחנו ב-HONESTY מחויבים לבצע בדיקה מקיפה בנוגע לאיתור כפילויות כיסוי בביטוחים השונים בהם מבוטחים לקוחותינו, ובמידת האפשר להוזיל בעבורם את דמי הפרמיה החודשית אותה הם נדרשים לשלם.
  • אנחנו ב-HONESTY מחויבים להתאים את תכניות החיסכון ומסלולי ההשקעה המוצעים לקהל לקוחותינו בהתאם לבניית תמהיל השקעות אישי המותאם לכל אחד ואחת מהם באופן פרטני.
  • אנחנו ב-HONESTY מחויבים לבחון את כל התנאים בכל פוליסה ופוליסה המוצעת על ידי חברות הביטוח הגדולות לקהל לקוחותינו, ולעדכן את לקוחותינו בכל עיקרי הפוליסה ותנאיה.

יושרה מקצועית במעטפת שירות אישי

השירותים המקצועיים המוענקים לכם על ידינו גם בתחום הביטוחי וגם בתחומי הייעוץ הפיננסי, כוללים בתוכם מעטפת שירות אישי המוענקת לכל אחד ואחת מלקוחותינו. מעטפת השירות האישי כוללת בתוכה:

  • נציג שירות אישי מטעמנו המלווה את הלקוח/ה מהרגע הראשון להתקשרות עימנו.
  • בניית תיק לקוח המותאמת למכלול השירותים המקצועיים אותם הוא רוכש מאיתנו.
  • סניפי שירות מרכזיים העומדים לרשות הלקוחות מדי יום במהלך שעות העבודה 9:00 עד 18:00, ולאחר מכן באמצעות נציג תורן עד השעה 22:00 .