תכנון פנסיוני לעצמאיים

תכנון פנסיוני לעצמאיים

עצמאי? דואג לעתידך הכלכלי? זה הזמן לתכנון פנסיוני! אצלנו ב-HONESTY, סוכנות לביטוח פנסיוני, תוכל להבטיח את עתידך הכלכלי גם בגיל פרישה באמצעות מגוון רחב של אפיקי חיסכון פנסיוני. בשורות הבאות ריכזנו עבורך מידע כללי אודות שירותי התכנון הפנסיוני לעצמאיים הממתינים גם לך בחברתנו.

מספר מילים על אפיקי חיסכון פנסיוני לעצמאיים

נכון להיום, ציבור העצמאיים במדינת ישראל, בניגוד לשכירים במשק, איננו מחויב על פי חוק בהפרשת כספים לקרנות הפנסיה, וכפועל יוצא מכך, עתידם הכלכלי של העצמאיים במשק תלוי אך ורק באחריותם האישית בנוגע ליצירת אפיקי חיסכון כאלו ואחרים המיועדים לגיל פרישה. בדומה לשכירים במשק, גם לרשות ציבור העצמאיים ישנן מספר חלופות לחיסכון הפנסיוני, לרבות, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים וקופות גמל.

אצלנו ב-HONESTY, סוכנות ביטוח המתמחה בתכנון פנסיוני לעצמאיים, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי תכנון המיועדים להבטיח את עתידם הכלכלי של העצמאיים בגיל פרישה. בין יתר שירותי התכנון שלנו המיועדים לעצמאיים תוכלו למצוא:

  • בדיקה מקיפה של כל החסכונות והביטוחים העומדות כיום לרשות העצמאי.
  • בניית תכנית פנסיונית בהתאמה אישית שמטרתה לשפר באופן משמעותי את התכניות הקיימות, או לחילופין, להעמיד לרשות החוסך את תמהיל החיסכון האופטימאלי ביותר בעבורו.
  • ניצול מלא של הטבות המס להן זכאי כל עצמאי / שכיר בעל שליטה.

אנחנו בסוכנות הביטוח HONESTY, רואים בתכנון הפנסיוני לעצמאיים, חלק בלתי נפרד מהשירותים המוצעים על ידינו לכלל הציבור, וזאת בשל החשיבות הכלכלית העצומה הנלווית להעמדת תוכניות חיסכון פנסיוניות לגיל פרישה. בדומה לכל שירות אחר המוצע לכם בחברתנו, גם בתחום הפנסיה לעצמאיים, אנו מלווים את לקוחותינו מהרגע הראשון ועד גיל פרישה.

פנסיה חובה לעצמאיים- הצעת חוק

בחודש האחרון (יולי 2015) הועלתה הצעת חוק בכנסת ישראל במסגרתה גם ציבור העצמאיים במדינת ישראל יחויבו בהפרשת כספים מדי חודש לטובת החיסכון הפנסיוני. על פי הצעת החוק, פקודת הפנסיה לעצמאיים תיכנס לתוקף כבר בשנת 2017, ותחייב כל עצמאי במשק להפריש בין 2 ל-10 אחוזים מגובה הכנסתו לטובת החיסכון הפנסיוני.

אצלנו בסוכנות הביטוח HONESTY, תוכל להבטיח את עתידך הכלכלי כעצמאי עוד היום, וזאת ללא קשר להצעת החוק. צור עימנו קשר עוד היום, וגם אתה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי ייעוץ ותכנון בכל הנוגע לאפיקי החיסכון הפנסיוני העומדים לרשותך.

שיתוף באמצעות:

פנה אלינו עוד היום לתיאום פגישה עם סוכן פנסיוני בכיר

אני מעונין להירשם לקבלת דיוור

אנחנו מבטיחים לא להשתמש במייל שלכם ללא אישור

מאמרים

07

פבר

פוליסה פיננסית

קרא עוד...

07

פבר

אחריות מקצועית

קרא עוד...