בדיקת סטטוס ביטוח

בדיקת סטטוס ביטוח

כסוכנת ביטוח הדוגלת במתן שירות אישי ויושרה מקצועית לאורך כל הדרך, אנחנו ב-HONESTY סוכנות לביטוח , מעמידים לרשות כלל לקוחותינו (וגם לאילו שאינם נמנים על קהל לקוחותינו), שירות ייעודי המכונה, בדיקת סטטוס ביטוח.

שירות זה מיושם על ידי יועצי ביטוח מנוסים ומובילים בתחומם הפועלים מחברתנו, והוא מיועד לצרכי בדיקה מקיפה של כל תנאי הפוליסות השונות אותן רכש המבוטח לאורך השנים. מטרות הבדיקה הן:

  • איתור כפילויות ביטוח ומניעתן.
  • הוזלת הפרימה הביטוחית במידת האפשר.
  • הבטחה לכיסוי מקסימאלי בהתאם לצרכים הביטוחיים של כל אחד ואחת מכם באופן פרטני.

בדיקת סטטוס ביטוח- למי מיועד השירות?

בדיקת סטטוס ביטוח הידועה גם בשם בדיקת פוליסות ביטוח שונות, מיועדת לכל אחד ואחת מכם המעוניין לעשות (אחת ולתמיד) סדר בכל פוליסות הביטוח אותן הוא רכש לאורך השנים. רבים מלקוחותינו מבוטחים באמצעות מספר פוליסות ביטוחיות, וכפועל יוצא מכך, אחת מהמחויבויות המקצועיות שלנו כלפיהם היא לקיים בדיקה מקיפה בפוליסות הביטוח השונות העומדות לרשותם. כמו כן, בדיקה זו מיועדת גם למבוטחים שאינם נמנים על מעגל הלקוחות המרוצים שלנו, והיא מוענקת באמצעות תשלום עבור השירות.

בדיקת סטטוס ביטוח- מהי חשיבותה?

הוצאות הביטוח הן חלק בלתי נפרד מסעיפי ההוצאות החודשיים של כל אחד ואחת מאיתנו. באמצעות בדיקת סטטוס ביטוח המיושמת על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, ניתן לבחון, ברמה המקצועית והאובייקטיבית ביותר, מהו טיב הכיסוי הביטוח המוענק לכם בכל אחת מהפוליסות השונות. כמו כן, ניתן לאתר כפילויות ביטוח המייקרות עבורכם את העלות החודשית אותה אתם נדרשים לשלם. בדיקה קפדנית ואובייקטיבית של פוליסות הביטוח השונות, המיושמת על ידינו, מאפשרת גם לכם ליהנות מחיסכון של מאות עד אלפי שקלים מדי שנה!

בדיקת סטטוס ביטוח- כיצד?

כל שעליכם לעשות על מנת ליהנות מבדיקה מקצועית, אובייקטיבית ומקיפה של פוליסות הביטוח השונות העומדות לרשותכם, הוא ליצור עימנו קשר ישיר לצרכי תיאום פגישה עם אחד מנציגי החברה.

 

שיתוף באמצעות:

לתיאום פגישה וקבלת הסבר מפורט אודות הליכי הבדיקה ואופן יישומה

אני מעונין להירשם לקבלת דיוור

אנחנו מבטיחים לא להשתמש במייל שלכם ללא אישור

מאמרים

07

פבר

פוליסה פיננסית

קרא עוד...

07

פבר

אחריות מקצועית

קרא עוד...